Fountains

Det är inte ofta jag hittar ny musik jag verkligen gillar, men i somras tänkte jag att jag skulle testa att utnyttja de senaste årens massiva scrobblande för ändamålet. Jag skapade en spellista på Spotify med en handfull låtar av alla de artister som rekommenderats av Last.fm och lät den rulla på jobbet. Ett band stack ut.

Ett band känns kanske som lite dålig utdelning, men vilken jävla utdelning. The Drips, med medlemmar från The Bronx, The Distillers och Social Distortion, landade precis som den käftsmäll jag efterfrågade med tunga riff, melodier och melankoliska texter.

Vad gör jag med låtar jag gillar? Jo, jag slaktar dem med mediokra akustiska framträdanden på Youtube. Varsågoda.

En kommentar till Fountains

  1. I am not sure where you are getting your information,
    but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.

Kommentera

